Költözés Új-Zélandra

Költözés Új-Zélandra

Orvosi vizsgálat - nagyon komolyan veszik

2017. február 02. - Bubiné

A múlt héten komolyabban elkezdtem az érdeklődést és viszonylag lelkesen kutattam azután, mégis hol és ki fog bennünket megvizsgálni. 

A vízumkérelemhez, mint korábban írtam, csatolni kell az orvosi igazolást és tüdőröntgent. Ez nekünk, magyar állampolgároknak viszonylag egyszerű lesz, hiszen a leleteket elektronikus formában adják ki, így az online vízumkérelem során csak az e-Medical code-ot kell majd megadni az arra fenntartott mezőben. Ez eddig nagyon szimpatikus. 

panel-doctors-fotolia_12024455_xs.jpg

Anyukám révén, lévén orvos, megtudtam azonban, hogy nem eszik annyira forrón a kását. A vizsgálat díja 60ezer Ft, ami nem is sok ahhoz képest, mennyire átfogó a vizsgálat. Nemcsak a TBC és HIV érdekli őket, hanem mindenféle nemi-és bőrbetegségek valamint a rák is, meg hogy egészséges e az ember, úgy általában. Így ha úgy nézzük, végülis jól is jön a Panel Doctor (aki fel van jogosítva a vizsgálat elvégzésére), az ember megtudja, hogyan is szolgál a kedves egészsége. De kb. 2 hétig tart az egész. Azt hittem (én ostoba), hogy maximum egy nap. Vagy kettő. Magyarországon, és általában minden országban, egyetlen olyan intézmény van, ahol ezt a vizsgálatot elvégezhetik. Ki gondolta volna, esetünkben Budapesten. :)

Így komolyan megkezdtem az aggódást, mert annak ellenére, hogy egy orvos mellett nőttem fel, nagyon félek a vizsgálatoktól, mert bibisek és jön a vérem meg minden. Nem szeretem. De ha a kiwiknek ez kell, megkapják. :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://koltozesnz.blog.hu/api/trackback/id/tr1612177568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása